Myynti- ja markkinointiorganisaatiomme vastaa kaupalle ja kuluttajille suuntautuvasta mainonnasta, kaupallisten suhteiden hoidosta ja myyntikentästä aina kuluttajapalveluun saakka. Osaamisemme perustana on vahva markkina- ja kuluttajatuntemus sekä tehokas arvoketju.

Tunnetut menestysbrändit luovat hyvät edellytykset onnistumiselle. Menestymiseen Suomen markkinoilla tarvitaan kuitenkin myös paljon muuta. Tunnettujen ja luotettavien tuotemerkkien lisäksi vahvuuksiamme ovat mm:

Luova markkinoinnin suunnittelu ja toteuttaminen

Keräämme ja analysoimme myynti- ja markkinointidataa, määrittelemme kohderyhmät ja toteutamme laajan tietomäärän pohjalta luovaa ja tehokasta markkinointi- ja mediasuunnittelua. Käytössämme on erinomaiset mediasuhteet sekä vuosien varrella opittu ymmärrys mediavalikoiman ja luovien ratkaisujen toimivuudesta paikallisesti. Tuloksena on ollut jo vuosikymmenten ajan huikeita menestystarinoita ja merkittäviä markkinaosuuksia. 

Syvällinen kuluttajatuntemus

Syvällinen kuluttajatuntemus on tärkeä osa menestystarinoiden luomista. Asiantuntemuksemme perustuu aktiiviseen kuluttajapalveluumme sekä kuluttajatutkimuksiin, jotka pitävät meidät ajan tasalla loppukäyttäjien ostokäyttäytymisestä.

Kuluttajapalvelumme helpottaa kuluttajien asiointia tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä sekä samalla tarjoaa meille arvokasta palautetta kehittääkseemme toimintaamme.

Anysoimme jatkuvasti markkinoiden ja tuoteryhmiemme kehittymistä. Ajantasainen tieto on meille edellytys suunnata toimintaamme palvelemaan kauppaa ja päämiehiämme parhaiten.

Asiantuntijuuteen pohjautuvat markkinointiorganisaatiot

Markkinointimme pohjautuu tuotekategorioiden ja markkinoiden vahvaan asiantuntijuuteen. 

Päivittäistavaroiden markkinointi on organisoitu tuoteryhmäpohjaisesti. Jokaisen tuoteryhmän parissa työskentelee asiantuntijatiimi, joka hallitsee parhaiten juuri kyseisen kategorian markkinat ja kohderyhmät.

Selektiivisen kosmetiikan markkinointiorganisaatio koostuu brändivastuullisista asiantuntijatiimeistä, jotka vastaavat sekä kotimaan jakelukanavista että laiva- ja lentojakelusta. Tiimien vastuuhenkilöt pitävät yhdessä huolen sekä markkinoinnin että asiakkuuksien menestyksekkäästä hoitamisesta.