Natcos on historian ensimmäinen Vuoden Messuhelmi

Natcos on historian ensimmäinen Vuoden Messuhelmi

Maailman ensimmäisessä Mesoaja-gaalassa palkittiin rohkeita ja innovatiivisia messu- ja tapahtuma-alan edelläkävijöitä, jotka ovat vaikuttaneet positiivisesti koko messumedian kehittymiseen. Gaalaa juhlittiin 25.1. 2018 Helsingin Messukeskuksessa.

Vuoden 2017 aikana pidettyjen valtakunnallisten messujen ja tapahtumien joukosta valittiin yli 120 ehdokasta, joista seulottiin 33 finalistia 11 eri kategoriaan. Voittajat valitsi markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista koostunut tuomaristo.

 

Vuoden Messuhelmeksi valittiin Natcos

Raati vaikuttui Natural Goods Company -brändillään messuilla vaikuttaneen Natcosin markkinointiviestinnän kokonaisvaltaisuudesta.
”Voittajalla oli messuosallistumiselle selkeät tavoitteet ja messuosallistuminen oli kokonaisvaltaisesti osa markkinointiviestintää myös ennen tapahtumaa ja tapahtuman jälkeen. Toteutus osoitti kohderyhmän syvällistä tuntemista, ja messuosallistumisella tehtiin tulosta”.

Natcos kilpaili kovien yritysten ja tapahtumien seurassa. Muita gaalassa palkittuja olivat mm. ”Vuoden tapahtuma” Slush, sekä ”Vuoden Kokous” Suomi100 Forum.

Tavoitteenamme on tuoda luonnonkosmetiikka ja kokonaisvaltainen hyvinvointi osaksi jokaisen arkea ja elämäntapaa. Viime vuoden markkinointimme huipentui kauneuden ykköstapahtumassa I Love Me -messuilla, jossa kuluttajakohtaaminen pääsee aidoimmilleen. Messuilta saamamme kokemus ja palaute auttavat meitä luomaan entistä merkityksellisimpiä sisältöjä ja kuluttajakohtaamisia”, lupaa Natcos Nordicin markkinointi- ja viestintäjohtaja Susanna Suomi.

Natural Goods Company on Suomen johtavan luonnonkosmetiikan maahantuojan ja Oy Transmeri Ab:n tytäryhtiön Natcos Oy:n omistama kokonaisvaltaisen kauneuden konsepti, johon kuuluu verkkokauppa sekä kauneushoitola Helsingin Töölössä. Natural Goods Companyn missiona on tarjota kuluttaja-asiakkaalle kokonaisvaltainen näkemys ihon ja kehon hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä ja tarjota yksilöidyt tuotteet ja palvelut. Tavoitteena onkin tuoda kokonaisvaltainen kauneus, hyvinvointi sekä luonnonkosmetiikka osaksi jokaisen arkea ja elämäntapaa.

Julkaistu: 02.02.2018